TRUCK  TRAILER DIESEL VERSION  to  TRUCK TRAILER DIESEL-ELECTRIC PARALLEL HYBRID   VERSION

PROTOTYPE DEVELOPMENT IN SARAJEVO, BOSNIA AND HERZEGOVINA

Why Hybrid truck trailer?

By driving the vehicle with an electric motor, the diesel engine can be run at its optimum speed when necessary.

This results in quieter and more economic operation with fewer emissions than a standard diesel and conventional geared transmission.

The standard high capacity engine can be replaced with a much smaller unit.

High power demand is catered for by a combination of supercapacitors/battery and generator power.

Excess energy generated by braking is stored in the batteries and used for acceleration.

Much of the mechanical power wasted during braking is recovered for later use by regenerative braking, where the drive motor is operated as a generator during deceleration and driving downhill.

ELEKTRICNI_SLEPER_TEGLJAC.jpg (67786 bytes) KAMION TEGLJAČ DIZEL VERZIJA  na   KAMION DIZEL DIZEL- ELEKTRIČNA PARALELNA HIBRID VERZIJA

RAZVOJ PROTOTIPA U SARAJEVU,  BOSNA I HERCEGOVINA

Zašto Hibridni kamion tegljač?

Kad se koristi električni motor, dizel motor se može prilagoditi optimalnoj brzini kad je to potrebno.

Rezultat je tisi i veoma ekonomičan rad sa vrlo malom emisijom izduvnih gasova samo dok dizel motor radi kao standardni pogoski agregat koji pogoni postojeći mjenjač i diferencijal.

U ovom slučaju standardni visoko učinkoviti motor može se zamjeniti sa malim motorom, motorom koji je fizički manji.

Zahtjev za visokom potrebnom snagom može se ispuniti sa kombinacijom super kondenzatora i snagom generatora.

Dodatna energija je uskladištena sa povratnim kočenjem i ta proizvedena električna energija uskladištena je u baterije i koristi se za ubrzavanje
i normalnu vožnju.

Većina mehaničke snage koja se izgubi u kočenju se kroz povratno kočenje (regenerative braking), gdje se ovaj isti motor pretvara u generator električne struje za cijelo vrijeme usporavanja vozila ili vožnje nizbrdo.

INDEX

Prava kopiranja.  Sva prava pridržana.  Rudolf Bošnjak.

Copyright,  All rights reserved.  Rudolf Bosnjak.